Kundeundersøkelser

Du vet sikkert mye om kundene dine, men vet du hva de kommer til å trenge i morgen? Eller til neste år? Jo mer du vet om en kunde, desto bedre produkter og tjenester kan du levere – ikke bare i dag, men også i fremtiden – og på den måten utvikle og utvide samarbeidet med kunden.

En god undersøkelse starter bakfra

Man skal være forsiktig med å trekke forhastede konklusjoner – men også med å stille forhastede spørsmål. Hvem som helst kan lage en undersøkelse, og de fleste kan lage den raskt. Hvis undersøkelsen skal ha verdi, krever det imidlertid et grundig forarbeid hvor vi i fellesskap avklarer hva du trenger å vite, og hvordan vi kan skaffe denne kunnskapen.

 

Ikke glem det strategiske nivået – eller det operasjonelle

Når vi hjelper deg med å utforske kundene dine, trekker vi alltid inn flere nivåer i undersøkelsen, slik at du får både strategisk og operasjonell innsikt. På strategisk nivå vil undersøkelsen gi innsikt i kundenes generelle opplevelse, og avdekke de viktigste innsatsområdene du bør optimere på lang sikt. På operasjonelt nivå gir undersøkelsen spesifikk innsikt i kundenes behov og opplevelser, slik at den kundeansvarlige kan føre en mer kvalifisert og verdiskapende dialog med den enkelte kunde.

Les mer om våre tilknyttede tjenester

Vi bruker informasjonskapsler

Nettstedet bruker informasjonskapsler for å huske innstillingene og statistikken. Denne informasjonen deles med tredjeparter. Les mer her.