Viten som forbedrer engasjement, trivsel og forretning

Få ny innsikt og viten

Vi gir deg gode råd om medarbeiderundersøkelser, kundeanalyser, datainnsikt og hvordan du implementerer tiltak på bakgrunn av innsamlet data.

Artikkel Få orden på GDPR og effektiviser samtidig Mange organisasjoner har fått systemene på plass, men det kan være vanskelig å holde fokus på prosedyrene.
Artikkel Engasjerte medarbeidere har større verdi enn tilfredse medarbeidere Ved å arbeide mer med engasjement fremfor tilfredshet muliggjør det økte prestasjoner. Dette viser en stor skandinavisk benchmarkundersøkelse som Ramb...
Artikkel Customer Experience Management som et viktig beslutningsverktøy De fleste ledere kjenner viktigheten av kundeinnsikt - men hvordan omgjør man denne innsikten til økt kundelojalitet og -tilfredshet?
Artikkel Customer journey mapping viser veien til bedre bunnlinje
Artikkel Dine data er vårt ansvar – rambøll er det sikreste valget
Artikkel Derfor er medarbeiderundersøkelser spesielt viktig i koronatider
Artikkel RAMBØLL ENGAGEMENT SCALE