Viten som forbedrer engasjement, trivsel og forretning
Få ny innsikt og viten
Vi gir deg gode råd om medarbeiderundersøkelser, kundeanalyser, datainnsikt og hvordan du implementerer tiltak på bakgrunn av innsamlet data.
ArtikkelFå orden på GDPR og effektiviser samtidigMange organisasjoner har fått systemene på plass, men det kan være vanskelig å holde fokus på prosedyrene.ArtikkelEngasjerte medarbeidere har større verdi enn tilfredse medarbeidereVed å arbeide mer med engasjement fremfor tilfredshet muliggjør det økte prestasjoner. Dette viser en stor skandinavisk benchmarkundersøkelse som Ramb...ArtikkelCustomer Experience Management som et viktig beslutningsverktøyDe fleste ledere kjenner viktigheten av kundeinnsikt - men hvordan omgjør man denne innsikten til økt kundelojalitet og -tilfredshet?ArtikkelCustomer journey mapping viser veien til bedre bunnlinjeArtikkelDine data er vårt ansvar – rambøll er det sikreste valgetArtikkelDerfor er medarbeiderundersøkelser spesielt viktig i koronatiderArtikkelRAMBØLL ENGAGEMENT SCALE